Întrebări frecvente

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valida), cat si fara sa fiti inregistrat pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite, si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale.

Metodele de plata disponibile pe site sunt:

Carte de Credit / Debit - procesator Shopify
Ramburs - Aceasta metoda de plata este disponibila pentru comenzile cu suma produselor peste 50 lei si se percepe o taxa suplimentara de 5 lei

Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 48 – 120 de ore de la plasarea comenzii, pentru zilele lucratoare. Zilele de weekend sau sarbatorile legale pot afecta acest interval.

Comenzile vor fi procesate si expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in apropierea datei alese.

Pentru comenzile din Europa, durata livrarii poate varia de la 3 la 10 zile, functie de influenta factorilor externi.

Costul transportului pentru fiecare colet este de 15 RON.
Daca se opteaza pentur plata ramburs, se adauga o taxa de 5 RON.
Transportul este GRATUIT pentru comenzile ce depasesc suma de 150 RON.

Costul transportului catre tarile din Europa este de 50 RON pentru fiecare colet.

Da, mai jos gasiti lista tarilor in care livram:

  • Austria
  • Belgia
  • Bulgaria
  • Cehia
  • Croatia
  • Danemarca
  • Elvetia
  • Estonia
  • Finlada
  • Franta
  • Germania
  • Grecia
  • Irlanda
  • Italia
  • Letonia
  • Lituania
  • Luxemburg
  • Olanda
  • Polonia
  • Portugalia
  • Slovacia
  • Spania
  • Suedia
  • Ungaria

Pentru anularea comenzii trebuie sa ne contactati telefonic: +40 738 464 915 sau pe email: hello@trybloom.ro si sa solicitati anularea comenzii.

  • In cazul in care comanda nu a fost procesata, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3 – 15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta cardului.
  • Pentru anularea comenzile cu plata ramburs avem rugamintea sa ne contactati telefonic: +40 738 464 915 sau pe email: hello@trybloom.ro.

Dreptul de returnare se aplica numai produselor comandate si achitate prin intermediul site-ului. Introduceti email-ul cu care a fost efectuata comanda aici. Ulterior, urmeaza sa primiti un cod pe email cu care va logati in contul dumneavoastra de client.

Produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice (art.14, alin.1).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, DAS ECOMM SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (excluzand taxele de transport) in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului pentru comenzile platite cu cardul, suma urmand sa fie returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Politica de retururi pentru produsele din categorii speciale: parfumuri, produse pentru buze, mascara, dermatograf, makeup.

Produsele din categoria parfumuri, produse pentru buze, mascara, dermatograf, makeup NU se pot returna, indiferent daca au fost deschise sau nu. Va rugam sa verificati cu atentie inainte de a plasa comanda.

Din motive de igiena si siguranta, produsele din urmatoarele categorii nu sunt eligibile pentru retur:

  • Parfumuri
  • Rujuri si alte produse pentru buze
  • Produse de machiaj

Returnarea produselor mentionate mai sus nu este posibila, indiferent daca acestea au fost deschise sau nu. Recomandam clientilor sa consulte descrierea detaliata a produselor si sa ia decizii informate inainte de a finaliza comanda.

In pagina “Contul meu”, la sectiunea “Adrese “, in campul "Companie" trebuie sa completati datele firmei pentru care va fi eliberata facura fiscala. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile “Adrese” din “Contul meu”.

Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 – 17:00:

  • Telefon: +40 738 464 915
  • E-mail: hello@trybloom.ro Chat-ul site-ului: CLICK

In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiunea “Comenzi”.

Trimiteti un email care sa includa oferta/ prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa team@trybloom.ro